opc_loader

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@led-inbouwspots.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen
Gratis Verzenden

Postnl pakketpost met

Track & Trace mogelijkheid.

Normaal € 5,95

Gratis boven € 100,-

Bereikbaar


E: contactformulier


T: 020-3348505

klantenservice

maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 10:00 tot 17:00

Betaalgemak

Garantie

Niet tevreden over uw spots? Retourneer uw aankoop zonder reden binnen 14 dagen.

garantie

Op alle spots en accessoires krijgt u twee jaar garantie.

Voordelen

⩓” Alle varianten
⩓” Alle accessoires    
⩓” Eenvoudig bestellen   
⩓” 14 dagen proberen
⩓” 2 jaar garantie  
⩓” Snelle verzending   
⩓” Gratis boven €100,-
⩓” Achteraf betalen